خودت میدونی خدا خیلی تنهام دستمو بگیر


خدا اخه چرا جوابمو نمیدی 

 

 

خدا باز عشقم اس داد خدا جونم خیلی سخت  خیلی بی محلی بهش میکنم 

 

 

خدایا من بهش  قول داده بودم باهاش بحرفم خدا جونم چرا صدامو نمیشنوی

 

 

خداجونم من همون ادم گذشتم هامنو اشتباه گرفتی فداتشم

 

 

خدا دیگه به بن بست خوردم تا کی میخوای ادامش بدی

 

 

خدا التماست میکنم یه راه جلوی پام بزار

 

 

خدااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

 

خدا جونم من عشقمو خیلی دوست دارم تو که میدونی دیشب 100بار گرفتمش و طاقت نیاوردم

 

 

خدا جونم حواست هست صدای هق هق کردنم از همان گلویی میاد که تو از رگش بم نزدیک تری

 

 

خدا جونم من نمیتونم با این زندگی نکبتی کنار عشقم بمونم 

 

 

اخه اون خ خ پاکه خدایا خسته شدم .....بریدم ....دارم کم میارم

 

 

خدا جونم التماست میکنم یک راهی برام بزار همش بن بست ......

 

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط nima   


قالب جدید وبلاگ پيجك دات نت