بدرود


خودت میدونی خدا خیلی تنهام دستمو بگیر

 سلام 


بی مقدمه میرم سر اصل مطلب : 

امسال بد ترین سال عمر زندگیم بود از هر لحاظ که بگین بد بود ........

این آخرین آپی که میکنم دیگه بریدم ...خستم .. کم آورده ام ...

میخوام دیگه تمومش کنم دلم پره از همه..به خصوص از خدا...

تا چند روز دیگه میرم بمیرم باید از یکی حلالیت بطلبم
 
این  وبلاگ رو رو چند روز ساختم تا یک یادگاری داشته باشم برای اونایی که.......

احتمالا بعد من یکی از دوستام مطلب بذاره تو این وبلاگ

اونایی که منو میشناسن اگه اعلامیه ترحیم منو  رو این وبلاگ دیدن شک نکنن واسم

حداقلش یه فاتحه ای بخونن درسته واسه اونی که خودکشی میکنه فاتحه نمیخونن

ولی شما یه فاتحه بخونین واسم...دوس داشتین واسم چند آیه قرآن هم بخونین

دیگه حرفی ندارم فقط  اونایی که میتونستن واسم کمکی کنن ونکردن جوابشون رو به 

خدا خودشون میدن
 
حانی نفس زیباترین عشق دنیایی برای من حلالم کن 

سال جدید رو هم به اونایی که امیدی به زندگی دارن تبریک میگم 








 
 
عکس های غمگین از لحظه های تنهایی
 
                                                                                    
                                                                         
      


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط nima   


قالب جدید وبلاگ پيجك دات نت